• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

پیشرفت صنعت لاستیک تا به امروز


در دنیایی که فناوری و تکنولوژی استفاده شده در خودروها روز به روز درحال افزایش می باشد، داشتن تایرهایی که با ایده و نوآوری های جدید تولید می شوند، برای داشتن سفرهای ایمن و کارآمد ضروری می باشد.

بهترین لاستیک برای تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرو مکس


تیگو 8 پلاس که در ایران آن را به نام تیگو 8 پرو می شناسیم در اصل اولین عضو خانواده فونیکس و نسل دوم تیگو 8 می باشد که بهبود قابل توجه ای در ظاهر و آپشن های خود داشته است.سایز لاستیک تیگو 8 پرو و سایز لاستیک تیگو 8 پرو مکس 235/55R18 می باشد که در بازار در برند های ایرانی و خارجی تولید و عرضه می گردد.

بهترین لاستیک برای چری تیگو 5 و چری تیگو 7


درباره چری تیگو و سایز لاستیک مناسب آن بیشتر بدانید؛ سایز لاستیک تیگو 5 در اندازه استاندارد ۲۲۵/۶۵R۱۷ و لاستیک مناسب تیگو 7 در اندازه ۲۲۵/۶۰R۱۸ است که در برندهای مختلف ایرانی مانند: بارز ، ایران تایر ، کویر تایر و... و همچنین تایرهای خارجی مطرح همچون : میشلن، تراینگل، هانکوک، جی تی رادیال و... تولید و عرضه می شود.

ویژگی یکی از پرفروش ترین لاستیک های تراینگل TR928


چند سالی است که به علت ممنوعیت در واردات کالا و همچنین تحریم، محصولات چینی نه تنها بازار ایران را بلکه تمام بازارهای جهانی را قبضه کرده اند. لاستیک چینی نیز از محصولاتی است که برندهای مختلف آن در کیفیت های متنوع و گوناگون در ایران بفروش می رسد که یکی از این برندها تراینگل است.

مقایسه هزینه نصب و بالانس لاستیک در هایپرتایر با دیگر فروشگاه ها


بسیاری از افراد هنگامی که به زمان خرید و جایگزینی لاستیک های جدید نزدیک می شوند، ممکن است استرس و سردرگمی زیادی را تجربه کنند، زیرا آنها مطمئن نیستند که یک مجموعه جدید از لاستیک ها چه هزینه ای را برایشان در بردارد و برای نصب، خدمات اضافی و جانبی چه مبالغی را باید بپردازند.

مشخصات فنی لاستیک بریجستون ژاپن با طرح گل Dueler H/T D840


کمپانی مطرح بریجستون از سال 1931 تاسیس گردید و با گسترش فعالیت و کارخانه های خود در سراسر دنیا توانست یکی از ابر قدرت ها در زمینه ی تولید تایر در جهان باشد. این شرکت دارای برند معتبر دیگری نیز با نام شناخته شده ی فایرستون است. بریجستون سالهاست که در این حوزه نامش در بین 10 برند مطرح تایر در دنیا مشاهده می شود و گفته می شود از رقبای بسیار سرسخت برند میشلن است.

مراکز فروش لاستیک دولتی


لاستیک از نیازهای ضروری هر خودرویی محسوب می شود که نقش اساسی را در آن ایفا کرده و ایمنی راننده و سرنشینان را تضمین می کند. پس باید به این نکته توجه داشت که انتخاب ، خرید و نگهداری آن می تواند به عملکرد بهتر خودرو و حفظ ایمنی شما کمک کند.

راهنمای خرید لاستیک خودرو


خرید لاستیک خورو برای اکثر مردم به نظر کاری پیچیده ، زمان بر و پرهزینه ای است. اما اگر می خواهید لاستیک جدید بخرید ؛ برای انتخابی راحت ، مراحل زیر را دنبال کنید تا هم لاستیکی مناسب خریداری کنید و هم هزینه های سنگینی پرداخت نکنید.

مقاومت غلطشی تایر چیست؟


احتمالا در هنگام جستجو و خرید تایر با عبارت مقاومت غلطشی لاستیک روبرو شده اید و برایتان این سوال پیش آمده که مقاومت غلطشی تایر چیست ؟

لاستیک ها موز نیستند


بخش عمده ای از ایمنی در جاده ها ، اطمینان از مناسب بودن لاستیک های خودروی شما می باشد. تایر میشلن فرانسه کمپینی را با عنوان لاستیک ها موز نیستند ، آغاز کرده است.

دریافت حواله تایرهای سنگین و نیمه سنگین ( به روز شده )


در اردیبهشت ماه سال جاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد به دلیل شیوع و همه گیری بیماری کرونا جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و حفظ سلامت و ایمنی ، از این پس رانندگان و مالکان خودروهای سنگین و نیمه سنگین از مراجعه حضوری اجتناب کرده ...

با ایمنی کامل برای جلوگیری از انتقال و گسترش ویروس کوید 19 سوخت بزنید


49.9 درصد از مردم هنگام مراجعه به جایگاه سوخت و زدن بنزین در این بحران جهانی از دستکش استفاده نمی کنند .

همه چیز درباره لاستیک‌های پنچررو


اولین تایر‌های پنچر‌رو(ران-فلت) در سال 1980 میلادی وارد بازار شدند، با این حال این لاستیک ها از پرطرفدار‌ترین نوع تایر‌ها هستند.علاوه‌بر کارخانجات تولید خودرو که به صورت استاندارد این تایر را روی خودرو‌های خود نصب می‌کنند، مصرف کنندگان بسیاری نیز متقاضی این تایر‌ها هستند. در اینجا چگونگی عملکرد و مزایای این تایر‌ها را بررسی خواهیم کرد:

تفاوت عملکرد لاستیک جدید و کارکرده چگونه است؟


برای درک چسبندگی تایر و سطح، باید سه جز‌ء اصلی دخیل در چسبندگی آن را شناسایی کرد که شامل موارد ذکر شده در مقاله می باشد

تایر های استفاده شده چقدر امنیت دارند؟


در نظر داشته باشید چنانچه تایر نو از ابتدا در شرایط صحیح انبار و نگهداری شود مؤلفه های ارزیابی زمانی آن متفاوت است و با اطمینان خاطر تا چند سال پس از تاریخ تولید قابل استفاده است.

چرا لاستیک دست دوم نخریم؟!


به چند دلیل لاستیک دست دوم نخرید

تصمیم گیری برای خرید لاستیک


در تصمیم گیری شما برای خرید تایر چندین عامل نقش اساسی دارند که از قرار زیر است. نام تجاری، بودجه، کیفیت تایر، اندازه تایر و نوع استفاده از تایر. انتخاب تایر با کیفیت میزان تصادفات را پایین می‌آورد، از این رو شما با حادثه‌های کمتری روبرو می‌شوید و این خود می‌تواند هزینه‌های بسیار زیاد حاصل از تصادفات را بکاهد و از آسیب‌های احتمالی، جلوگیری کند

درباره لاستیک یزد تایر بیشتر بدانیم !


بخش قابل توجهی از محصولات یزد تایر برای تامین مصرف شرکتهای خودرو ساز و کارخانجات ساخت موتورسیکلت و دوچرخه در کشور بکار میرود و مابقی فروش داخلی از طریق شبکه نمایندگی در سراسر کشور توزیع می گردد

DOT چیست؟!


انجمن حمل و نقل آمریکا استاندارد هایی را برای تولید کنندگان لاستیک تنظیم کرده است. این استاندارد ها به شکل علائم اختصاری و یک سری شماره روی دیواره ی تایر نوشته شده اند.

میزان فرمان


هنگامي كه فرمان خودرو تنظيم باشد، مسير حركت وسيله نقليه كاملا به ‌صورت مستقيم و در امتداد جهتي كه راننده انتخاب مي‌كند قرارمي‌گيرد اما عوامل مختلفي باعث مي‌شوند تا فرمان از حالت ميزان بودنش خارج شود.

لاستیک تیوبلس


لاستیک های تیوبلس یا همان بدون تیوپ، تایر هایی هستند که بر خلاف لاستیک های معمولی که دارای تیوپ میباشند آسیب پذیری کمتری دارند.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0